Povrat proizvoda i reklamacije

Jednostrani raskid ugovora, povrat, zamjena artikala i povrat novca.

Temeljem članka 72. Zakona o zaštiti potrošača potrošač ima pravo, ne navodeći za to razloge, jednostrano raskinuti ugovor i to u roku od 14 dana od dana predaje predmeta u posjed potrošaču.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji možete preuzeti na dnu stranice.

Izravne troškove povrata robe snosi Kupac (troškovi dostave).

Prilikom povrata robe pošiljke sa naznačenom otkupninom neće biti preuzete.

Proizvodi koje Kupac vraća moraju biti neoštećeni, nenošeni i neoprani i sa originalnim etiketama.

Korisnik/kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom:

Nepažljivo isprobavanje proizvoda kada veličina nije odgovarajuća, prilikom čega može doći do oštećenja materijala, pucanja štepova, pucanja zatvarača.

Nepažljivo isprobavanje prilikom čega na proizvodima ostaju tragovi pudera, šminke i drugih kozmetičkih proizvoda.

Kod jednostranog raskida ugovora, Kupac se može odlučiti:

-na povrat uplaćenih sredstava, u tom slučaju Kupac dostavlja robu na adresu Prodavatelja o svom trošku, a Prodavatelj mu nakon zaprimljene i provjerene robe, doznačuje sredstva na račun umanjena za troškove dostave ili

-na zamjenu artikla za drugi artikl ili zamjenu istog artikla za drugu veličinu. U tom slučaju  Kupac dostavlja robu na adresu Prodavatelja o svom trošku, Prodavatelj mu nakon zaprimanja robe šalje zamijenjeni  artikl ili isti artikl druge veličine i naplaćuje troškove ponovne dostave (ukoliko je iznos ispod 500,00kn ) te eventualnu razliku u cijeni.

Povrat novca

U slučaju kada se Kupac odluči na povrat novca, iznos u visini prodajne cijene vraćenih proizvoda doznačit ćemo Vam na tekući račun (bez troškova dostave). Kupac treba  na Obrascu za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji navesti  IBAN broj  i banku kod koje je otvoren tekući račun  te broj telefona.

Reklamacije

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke ako je proizvod imao nedostatak u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira da li mu je to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.

Kod reklamacije zbog materijalnog nedostatka na proizvodu kupac treba popuniti Pisani prigovor potrošaču i poslati ga Prodavatelju u zakonskom roku.

Reklamacija će se smatrati valjanom ukoliko se pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.

Pisani prigovor potrošača možete preuzeti ovdje: Pisani prigovor potrošača

X